ICE LOVE

عشق بزرگترین دروغ دنیا

ICE LOVE

عشق بزرگترین دروغ دنیا

SMS شب بخیر جدید

در این شب ها چه خاموشم ، بیاد تو هم آغوشم

 به من گفتی وفا دارم ، چه شد کردی فراموشم .


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دردا! دلم گرفته از روزگار امشب ، دیگر نمانده در دل صبر و قرار امشب ،

 آه ! آه ای آسمان ساکت ببین دیده ترم را ، دارم بسی شکایت از کردگار امشب .


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به قلبم نشستی نگفتم چرا / دلم را شکستی نگفتم چرا

یکی خواب شب های من را ربود / چو دیدم تو هستی نگفتم چرا


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب مهتابی چه خوش است برای دیدن یار / اما چه کنم دیوار بلند است و نگاه ها بسیار

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چشمانم در آسمان به جستجوی آخرین ستاره ی شب است
 و میروم به اوج ، کنار او ، ستاره ای که در سپهر آرزو ، یگانه تقدیر من است .


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

** /-/ * *
  * /-/ * *
* * /-/ * *
شب شده، نردبون گذاشتم بری سر جات بخوابی ماه من.
 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امیدوارم امشب که می خوابی سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاها
عزیزترینم ، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم شبت بخیر
 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد