ICE LOVE

عشق بزرگترین دروغ دنیا

ICE LOVE

عشق بزرگترین دروغ دنیا

دلم بد گرفته....

 

سلام گلم، میدونم خوب هستی

الانم پیش دوست جدید نشستی

توی ارامش کامل یا مستی

بگو چطوری دل به غریبه ها بستی

شکستی دلم رو دو دستی

رفتی از کنارم با چه قصدی

بگو چی هستی یه آدمی یا .........

نه حیف آدم تو خیلی پستی

هستیم رو دادی به باد

تو با دروغهای زیاد

دل ساده چی میگی، منتظر باش تا که بیاد

اون من و تو و معرفت رو کرده فراموش

دل ساده من، برو تیره بپوش

اما با تو،  ای آقای مهربون

چه جوری بهت بگم، که این رسمش نبود

تو خبرداشتی که من عاشقتم

الان باید بگم دوست دختر سابقتم؟

عاقبتم رفت و تنهام گذاشت

بگو سحر توی عاشقی چی کم گذاشت

من که هر روز داشتم میکردم تو رو نوازش

شکستی دله بی گناه، این بوده جوابش؟

که دلم اسیر درد بی دوا بشه

تو این شبها، اینطوری رها بشه؟

تنهابشه و تو هم برو با اون خوش باش

ولی مهم نیست، سحر مرده دنیاش

ندیدی که خستمو....به پای تو نشستمو ...خدا ازون بگیر خدا جواب شکستنو...بگو برام تو چی بودی....چی بودی جز درد و غم..من فراموش می کنم اما سوزوندی روح و تن....

ساده بگم از بی وفاییت خسته شدم

تو خوب و شادی با اون من شکسته شدم

دل بسته شده به تو، اون یار جدیدت

به چه قیمتی بگو تو روخریده

تو هی میگفتی تا ابد هستی یارم

تو رفتی  تا ابد بدون من بیدارم

دلی دارم، نه من دلی رو داشتم

یادت میاد که چه روزای خوبی رو داشتم؟

اما چرا کشتی خوشی رو تو این دل ساده م

من که اون از رو خواسته ام به تو دادم

خدا گوش کن خسته ام تو برس به دادم

سکوت تو شب شکست،  با داد و فریادم

میگفت دوستم داره خودم قسمش دادم

خودم یادم میاد که می گفت عاشقه سحرم 

ولی اون اومده دیگه منو یادش نمیاد

دل ساده چی میگی منتظر باش تا که بیاد

الهی یه روز بیاد که بشکنی تنها بشی...تنهایی تو روزای بد..آواره ی غم ها بشی..تو اصلا نفهمیدی که عشق من بازی نبود..جواب خوبی های من ..به خدا بدی نبود...

بدون یادم نمیره که منو بازی دادی

عشقم رو، به یه چیزمادی دادی

فکرنکن دوستت دارم، حتی فراموش شدی

 خیلی وقته با کلمه نفرت هم آغوش شدی

یه سوال ازت دارم، بگو بدی من چی بود؟

بین لیست دوستات نفر بعدی من کی بود؟

کی بود  که تا صبح واست گریه میکرد؟

تو بدترین روزای زندگی ولت نکرد

تف به روت، لعنتی گربه صفت

نامردی هم اندازه داره، نه تا این حد

که جلوی یه غریبه تو به من بخندی

تو روزایی که دورم ، بهش دل ببندی

حالا باورم شده که تو خراب شده بودی

توی زندگیم، مثل یه سراب شده بودی

برو پی کارت، پیش اون یار جدیدت

سحر دیگه فراموشت کرده........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد