ICE LOVE

عشق بزرگترین دروغ دنیا

ICE LOVE

عشق بزرگترین دروغ دنیا

خاطره ها ....

 
 

تو هستی تو رویام تو هستی تو قلبم   ولی رفتی و ندیدی حال خرابم

توی این دنیا  ...     توی این عالم ....     زندگی بی تو برام معنا نداره

همه اون عشق و محبت  حس این دل پاک من
چرا زیر سایه یک شب   عشقمون از یادت رفت

گله دارم از تو خدایا     چرا شد عشق از ما جدا

 شب و روز از دوریش بسوزم..........

همه اون عشق و محبت  حس این دل پاک من
چرا زیر سایه یک شب   عشقمون از یادت رفت

گله دارم از تو خدایا     چرا شد عشق از ما جدا

.

.

تن من دیگه نایی نداره  با زندگی کاری نداره


من با اشک،شب و روز واسه برگشتنت دست به دامن خدام  

میبینم من که انگار توی قلبت نیست احساس نمیخوای که برگردی پیشم.....

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد