ICE LOVE

عشق بزرگترین دروغ دنیا

ICE LOVE

عشق بزرگترین دروغ دنیا

اس ام اس عاشقونه 4 خرداد 90

عکس تصویر تصاویر پیچک ، بهاربیست Www.bahar22.com 

وقتی می آمدی حیاط پر می شد از عطر ترنج حالا تو رفته ای… و فقط رنج مانده است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

انگشتت را
هرجای نقشه خواستی بگذار
فرقی نمی کند
…تنهایی من
عمیق ترین جای جهان است
و انگشتان تو هیچ وقت
به عمق فاجعه پی نخواهند برد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امروز دلم سراغ تو رو گرفت

گفتم ببین گوشه آسمان ماه را

چه تنهاست!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مرا چه باک ز باران
که گیسوان تو چتری گشوده اند
مرا چه باک ز مرگ
که بوسه های تو پیغام های قیامند
بدرودهای تو
تکرارهای سلامند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق تو را من اختراع کردم .

تا در زیر باران بدون چتر نباشم.

پیام های دروغین از عشق تو برای خودم فرستادم!

عشق تو را اختراع کردم ،

چونان کسی که در تاریکی،تنها ،می خواند

تا نترسد.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مثل اون وقتا هنوز دلم برات لک می زنه
حسرت داشتن تو ،‌پیر شده ، عینک می زنه
صورتم سرخ شده بود ،‌اما حالا کبود شده
جدایی یه عمر داره توی اون چک می زنه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیا مثل مرغان آشفته هجرت کنیم
افق را به مهمانی پونه دعوت کنیم
بیا مثل پروانه های غریب نیاز
به مهتاب شبهای تنهایی عادت کنیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در مشرق عشق دشت خورشید تویی
در باغ نگاه یاس امید تویی
در بین هزار پونه آن کس که مرا
چون روح نسیم زود فهمید تویی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میخواهم از غم ندینت شکایت کنم

کلکسیون خنده‌ام را به سرقت برده.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی تو نیستی ، نگاهم حوصله نمی کند پایش را از چشمم بیرون بگذارد.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قلبم درد میکنه

از وقتی آخرین نگاهت رو ذخیره کردم ، قلبم ویروس گرفت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق چنان شیفتگی در نهان خود دارد که سخت ترین دلها نیز

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

صندوق پیام موبایلم هر روز پیامی جدید دارد از

فامیل/ دوستانم/ ایرانسل یا( همراه اول)/ تبلیغات/ حتی پیامک اشتباه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد